Acces press

Publicitate

Contact

Dispunerea chioşcurilor în cadrul reţelei Acces Press:

Locaţiile se pot clasifica după două criterii:

  1. dispoziţia zonală în Bucureşti:
  • locaţii centrale şi ultracentrale                      
  • locaţii semicentrale şi periferice                                          
  1. vizibilitate:
  • locaţii cu vizibilitate bună şi foarte bună pentru toate panourile
  • locaţii cu vizibilitate satisfăcătoare pentru unul sau mai multe panouri

Chioşcurile reţelei Acces Press au fost prevăzute cu trei modalităţi de expunere pentru publicitate şi promovare/vânzare:

  • panouri publicitare outdoor– tip citylight
  • casete pentru expunere spre promovare/vânzare
  • casete luminoase
  • bandouri publicitare

Panouri publicitare

  Constructiv, suprafeţele exterioare, laterale şi cele din spatele chioşcului, sunt acoperite cu panouri tip city-light destinate expunerii materialelor publicitare.
 
   Fiecare chioşc al reţelei are montat pe suprafaţa sa exterioară 2 – 4 – 6  panouri publicitare de tip citylight, funcţie de amplasament, vizibilitate, fiecare panou având dimensiunile de 1,1 m / 1,6 m, cu iluminare din spate :

  • 2 panouri sau 4 panouri situate pe partea din spate a chioşcului
  • 2 panouri situate pe partea laterală  a chioşcului având 2 orientări:
  • ziua, vedere din spatele chioşcului                                    
  • noaptea, vedere din lateral stânga sau dreapta 


CASETE LUMINOASE ŞI BANDOURI PUBLICITARE

Constructiv, suprafeţele superioare exterioare, lateral stânga şi lateral dreapta, sunt acoperite fie cu casete luminoase fie bandouri metalice
Acestea pot fi folosite în scop publicitar pentru orice categorie de produse sau servicii. Dimesiunea lor diferă în funcţie de tipul chioşcului.

 Caracteristica principală a bandourilor publicitare este acela că pot fi folosite numai, prin lipirea unor autocolante publicitare, cu dimensiunile specificate, pe materialul metalic din care aceste bandouri sunt confecţionate.

Casetele luminoase prezintă avantajul că sunt vizibile atât pe timp de zi cât şi pe timp de noapte.

CASETE PENTRU EXPUNERE/PROMOŢII

Constructiv, colţurile din faţă, stânga/dreapta, sunt acoperite cu coloane de casete, coloane în care se pot expune spre promovare şi vânzare numai produse acceptate la vânzare în chioşc, conform unei hotărâri ale Consiliului General al Municipiului Bucureşti .
 
   În prezent în chioşcurile Acces Press se vând următoarele produse :

  • presă ;
  • produse media : CD, DVD muzică şi filme ;
  • ţigări - produse : Philip Morris, JT International şi British American Tobacco ; 
  • băuturi răcoritoare din gama Coca Cola ;
  • gumă de mestecat – produse  Wrigley ;
  • cartele telefonice – produse : Romtelecom, Vodafone, Orange ;
  • papetărie – pixuri, carneţele, etc.
  • produse cosmetice generale : şerveţele umede, batistuţe igienice

  Fiecare din chioşcurile reţelei Acces Press este prevăzut cu 24 de casete pentru expunere/promoţii, având dimensiunile 30 cm/30 cm, poziţionate în coloane de câte 6 casete, pe colţurile anterioare ale chioşcului(vezi foto).

Astfel, 12 casete sunt poziţionate cu expunerea pe faţa anterioară şi 12 cu expunere laterală – 6 pe fiecare latură (vezi foto).

  Aceste casete sunt spaţii individualizate de expunere şi promovare, reprezentând prin dispoziţia lor pe chioşcuri, un tip de promovare şi expunere singular pe piaţă .

 Caracteristica principală a acestor spaţii de expunere este că, având o dispoziţie privilegiată în atenţia consumatorului, se pretează atât pentru publicitate cât şi pentru promoţii şi expunerea produselor care se comercializează în chioşcurile Acces Press.

Ziar

Newsletter